Zamieszczone przez krzynol
Diody na pokrętle siły nawiewu (Climatronic)
Zwiń
X
-
wojtekpiotr, jak tak twierdzisz..... :szeroki_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Taka zmiana kodowania ma szczególny i istotny wpływ na stan uszczelek w bagażniku i faktycznie już się martwię :evil: :roll:
Stracę gwarancję ?
Nie dajmy się zwariować.Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
Moja szara myszka - Octavia 3
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AmixTaka zmiana kodowania ma szczególny i istotny wpływ na stan uszczelek w bagażniku i faktycznie już się martwię :evil: :roll:
Stracę gwarancję ?
Nie dajmy się zwariować.
Komentarz
-
-
A ja głupek wybrałem w gratisie 4 lata gwarancji.
Pocieszam się tym, że po czterech latach będzie wszystko rozkminione w kodowaniu i wszystko zrobię za jednym podejściemByła - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
Moja szara myszka - Octavia 3
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773
Komentarz
-
-
sam to sobie możesz zrobić
Już nie demonizujcie tego, co się dzieje w ASO - jestem tam przynajmniej 2 razy w tygodniu i nie ma jakiegoś parcia na "uwalenie" klienta, bo klient ma przynosić dochód a nie szukać czegoś u konkurencji (w tym innego ASO). Nie ma czegoś takiego jak sprawdzenie co było w aucie przekodowane na poziomie VCDS - bo to się w zasadzie do zabawy nadaje. Jedyne co można zrobić, to zakodować jak było fabrycznie. I tyle. I tylko tyle. Nikt Ci nie udowodni w żaden sposób, że kodowałeś coś w aucie, bo to co jest na serwerach VW nie jest żadnym dowodem. Możesz powiedzieć, że panowie w ASO na ostatnim przeglądzie się podłączali i coś widocznie zmienili, ale nie wiesz co. Jedyną rzeczą, jaką się sprawdza to chiptuning - jest to trwale zapisane w pamięci sterownika - liczba przeprogramowań sterownika. Są magicy, którzy potrafią to obejść, nie mniej jednak jest to już jakaś filozofia, bo trzeba dostarczyć niesprawny samochód do tunera, aby to odkręcił. Tyle mam do powiedzenia w kwestii ASO, kodowania i spraw gwarancyjnych. Jak komuś ASO robi pod górkę, to trzeba je zmienić na takie, które nie robi.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kwak410Wczoraj dopiero zauważyłem ze w moim nowym RSie te diody działają inaczej niz w poprzednim 1.4 TSI. teraz jest inaczej niz było (znaczy tak jak powinno być) wychodzi na to ze to był głupi błąd ktory zlikwidowali w MY2015.
Ciekawe co powiedzą w ASO jak się do nich zgłoszę. Ostatnio jak byłem na akcji przywoławczej, to jak im powiedziałem, że po ok. minucie od przełączenia znika na bolero zielona obwódka okalająca zaprogramowaną na pozycji 6. stację radiową to chyba już dzwonili po smutnych panów z kaftanem.
Komentarz
-
Komentarz