Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Diody na pokrętle siły nawiewu (Climatronic)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez krzynol
    wojtekpiotr, bez jaj
    Mam nadzieję że nie pogadaj z serwisem. Zmiana kodowan to ingerencja w samochod i nie daj Boże cos się stanie to będą mieli powod do robienia pod górkę. Też chciałem pare rzeczy zakodowac i lipa. Serwis ma podglad do wszystkich zmian i wszystko widzi, tym bardziej w O3 gdzie jest specjalny system.

    Komentarz


    • #27
      wojtekpiotr, jak tak twierdzisz..... :szeroki_usmiech
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez krzynol
        wojtekpiotr, jak tak twierdzisz..... :szeroki_usmiech
        Nie chcę sprawdzić i mam nadzieję, ze nikt nie będzie musiał się o tym przekonać.

        Komentarz


        • #29
          Nie przesadzajcie, zmiana takiego kodowania powodem utraty gwarancji
          TadFi
          Breloki, logo na klapę i inne gadżety

          Komentarz


          • #30
            Taka zmiana kodowania ma szczególny i istotny wpływ na stan uszczelek w bagażniku i faktycznie już się martwię :evil: :roll:
            Stracę gwarancję ?
            Nie dajmy się zwariować.
            Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
            Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
            Moja szara myszka - Octavia 3
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez Amix
              Taka zmiana kodowania ma szczególny i istotny wpływ na stan uszczelek w bagażniku i faktycznie już się martwię :evil: :roll:
              Stracę gwarancję ?
              Nie dajmy się zwariować.
              Masz racje niby nic a dla ASO - każda zmiana może być podstawą do robienia problemów. Ja na gwarancji nie ryzykuję po gwarancji na pewno jakieś kodowania zmienię. Puki co czekam.

              Komentarz


              • #32
                A ja głupek wybrałem w gratisie 4 lata gwarancji.
                Pocieszam się tym, że po czterech latach będzie wszystko rozkminione w kodowaniu i wszystko zrobię za jednym podejściem
                Była - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
                Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
                Moja szara myszka - Octavia 3
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773

                Komentarz


                • #33
                  Wczoraj dopiero zauważyłem ze w moim nowym RSie te diody działają inaczej niz w poprzednim 1.4 TSI. teraz jest inaczej niz było (znaczy tak jak powinno być) wychodzi na to ze to był głupi błąd ktory zlikwidowali w MY2015.
                  O3 RS TDI DSG

                  Komentarz


                  • #34
                    A ktoś był w ASO żeby mu to przeprogramowali tak aby na manualu świeciły się diody na wszystkich biegach (oczywiście nie na raz)?

                    Komentarz


                    • #35
                      sam to sobie możesz zrobić

                      Już nie demonizujcie tego, co się dzieje w ASO - jestem tam przynajmniej 2 razy w tygodniu i nie ma jakiegoś parcia na "uwalenie" klienta, bo klient ma przynosić dochód a nie szukać czegoś u konkurencji (w tym innego ASO). Nie ma czegoś takiego jak sprawdzenie co było w aucie przekodowane na poziomie VCDS - bo to się w zasadzie do zabawy nadaje. Jedyne co można zrobić, to zakodować jak było fabrycznie. I tyle. I tylko tyle. Nikt Ci nie udowodni w żaden sposób, że kodowałeś coś w aucie, bo to co jest na serwerach VW nie jest żadnym dowodem. Możesz powiedzieć, że panowie w ASO na ostatnim przeglądzie się podłączali i coś widocznie zmienili, ale nie wiesz co. Jedyną rzeczą, jaką się sprawdza to chiptuning - jest to trwale zapisane w pamięci sterownika - liczba przeprogramowań sterownika. Są magicy, którzy potrafią to obejść, nie mniej jednak jest to już jakaś filozofia, bo trzeba dostarczyć niesprawny samochód do tunera, aby to odkręcił. Tyle mam do powiedzenia w kwestii ASO, kodowania i spraw gwarancyjnych. Jak komuś ASO robi pod górkę, to trzeba je zmienić na takie, które nie robi.
                      Pozdrawiam
                      Marcin

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez kwak410
                        Wczoraj dopiero zauważyłem ze w moim nowym RSie te diody działają inaczej niz w poprzednim 1.4 TSI. teraz jest inaczej niz było (znaczy tak jak powinno być) wychodzi na to ze to był głupi błąd ktory zlikwidowali w MY2015.
                        Czyli wychodzi na to, że jednak tak nie miało być. U mnie jest tak samo, tzn. w momencie przełączenia na manual i wybrania kierunku i siły nawiewu nie pali się dioda na biegu, na którym klima skończyła pracę w trybie auto (jednocześnie tryb auto nie włącza się).

                        Ciekawe co powiedzą w ASO jak się do nich zgłoszę. Ostatnio jak byłem na akcji przywoławczej, to jak im powiedziałem, że po ok. minucie od przełączenia znika na bolero zielona obwódka okalająca zaprogramowaną na pozycji 6. stację radiową to chyba już dzwonili po smutnych panów z kaftanem.

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X